Din IT Leveandør eShop adminstreres af:

Din IT Leverandør ApS

Topasvej 22 8541 Skødstrup

[email protected]

 

Betaling:

Betaling foregår via vores betalingsleverandør Stripe.

Din IT Leverandør modtager betaling med VISA, Mastercard, American Express, JCB og Dinners. Betalingen bliver trukket på din konto så snart ordren gennemføres. Din IT Leverandør bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokollen.

Alle beløb er i DKK. (Danske kroner) og er inkl. moms.

 

Levering:

Varer købt hos Din IT Leverandør eShop er typisk op til 3 dage om at komme frem, hvis de er på lager. Du kan se mere info herom på siden fragtmuligheder og lagerstatus. Alle varer bliver sendt med firmaet DAO eller leveret personligt til dig i Skødstrup, hvis du vælger det ved kassen.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget dine varer.

Hvis du ønsker at benytte dig af reklamationsretten, skal du inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende os en anmodning herom via vores side for reklamation.

Vigtigt! Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.

 

Returnering:

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 3 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du mister din fortrydelsesret, hvis du forringer varens stand, når eller inden du sender den retur!

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi varens beløb på købstidspunktet. Du står selv, for at betale tilbageleveringen. Vi tilbagebetaler uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget varen retur. Vi tilbagebetaler via den oprindelige betalingsmetode – denne kan ikke ændres efterfølgende!

 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Din IT Leverandør ApS

Topasvej 22

8541 Skødstrup

 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, samt en kopi af mailen omkring reklamation / returnering, og selvfølgelig varen.

 

Reklamationsret:

Når du handler på Din IT Leverandør har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Det er vigtigt at du er opmærksom på, at reklamationsretten ikke gælder almindeligt slid. Fordi der kommer ridser på dit cover, at det knækker fordi du taber det på gulvet, eller at du smadrer dit panserglas, så kan du ikke benytte dig af reklamationsretten. Reklamationsretten gælder for fejl, der var til stede på købstidspunktet – hvis du modtager en defekt vare, eller at den stopper med at virke uden at du selv har gjort noget, så dækker reklamationsretten.
For at starte en reklamationssag, skal du gå til siden Reklamationer. Beskriv så detaljeret som muligt, hvad problemet er.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for 14 dage efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

 

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik):

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende personlige oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Email-adresse
Telefonnummer
Land
Evt. firmanavn og CVR-nummer

Vi foretager registreringen af disse personlige oplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Din IT Leverandør eShop og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Alle ansatte hos Din IT Leverandør har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på Din IT Leverandør er Mikkel Gårde Michelsen. Vi transmitterer alle kunde oplysninger krypteret, men opbevarer dem ikke krypteret. Oplysninger afgivet til Din IT Leverandør videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand.

Som registreret hos Din IT Leverandør har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Din IT Leverandør via e-mail ([email protected]).

 

SMS:

Når du afgiver en ordre, accepterer du at modtage sms’er omkring din ordre fra os. Vi sender ikke disse SMS’er med reklamemæssige formål, men kun med opdateringer omkring din ordre, reklamationssag eller returnering – en sådan besked kan eksempelvis være når varen er afsendt.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores eShop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: [email protected]

 

Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre uden erstatning eller eventuel forklaring. 

Sidst opdateret i Juli 2017. Der tages forbehold for eventuelle trykfejl eller lignende på hele vores hjemmeside. Vi forbeholder os retten til at ændre i vores betingelser med øjeblikkelig varsel.

 

Luk menu
Select your currency
DKK Dansk krone
EUR Euro
0